Hamburguesa Nostra е част от групата Raza Nostra, специализирана в опазването и разпространението на местните испански породи, както и в продажбата на месо и месни продукти, произведени от тях. С над 40 години опит и всеотдайност в производството на качествено месо, групата интегрира различни марки, посветени на продажбата в суров вид или на ресторантьорството: Raza Nostra (месарници), Hamburguesa Nostra (месарски магазини и ресторанти), Vaca Nostra (ресторанти), Raza Nostra Carnes y Brasas (дегустация на месни продукти и продажба в суров вид) и Sota Caballo Rey (механа за месо и традиционни испански ястия).

От създаването си групата се откроява със своя капацитет за нововъведения. Концепцията Raza Nostra е фактически предшественик на продажбата на месо, сертифицирано със Защитено географско указание. С проекта Hamburguesa Nostra групата се изявява като пионер в едно смело начинание: развенчава традиционната концепция за хамбургера, като успява да го превърне в храна гурме.

От самото си раждане през 2007 г. до днес Hamburguesa Nostra не е спрялa да прави нововъведения, за да отговаря на вкусовете и нуждите на своите клиенти.

2007 г.

Ражда се Hamburguesa Nostra като част от групата Rаza Nostra S.L., компания, чието развитие тръгва от традиционен месарски магазин, разположен на пазара „Чамартин“ в Мадрид. Продават се пет разновидности бургери.

2008 г.

Опирайки се на резултатите от успешния старт, през 2008 г. компанията започва да планира и систематизира дейността в този клон на бизнеса. Към проекта е привлечен известният готвач Хуан Посуело, който се заема да проучи съществуващи рецепти и да създаде нови, с което допринася за налагането на бранда.

2009 г.

С постепенното нарастване на разнообразието от бургери, се ражда идеята да се създаде място, специално предназначено за тяхната продажба, със собствен корпоративен имидж и под етикета на Hamburguesa Nostra. Предлагат се 30 разновидности бургери с различен състав и без консерванти.

2010 г.

През тази година асортиментът от 30 разновидности бургери е допълнително обогатен с включването на занаятчийски хлябове и специални сосове, които правят търговското предложение на марката уникално. В края на 2010 г. има 3 действащи магазина на Hamburguesa Nostra.

2011 г.

Развитието на компанията е отговор на нуждите на клиентите, тръгва нов клон на бизнеса: „Ателиета за дегустация Hamburguesa Nostra „. Веригата отваря врати на някои от най-емблематичните пазари в Мадрид. Годината приключва с откриването на 12 нови ресторанта.

2012 г.

Започва експанзия извън Мадрид: отваряне на заведения в Малага и Барселона. Започва продажбата на сосовете Hamburguesa Nostra. В края на 2012 г. Hamburguesa Nostra има общо 19 собствени площи.

2013 г.

В Лисабон отваря врати първото заведение извън Испания, с което марката започва своето убедително навлизане на международния пазар. На 02 Януари 2013 г. компанията стартира своя водещ проект с отварянето на ресторанта Vaca Nostra на ембематичния мадридски булевард „ Пасео де ла Кастеяна“. Ресторантът е специализиран в приготвяне и предлагане на стекове и други ястия от най-добрите меса в Испания и дори в света. Въз основа на тази концепция, в която добрата порода и майсторите – месари са главните действащи лица, през същата година на бял свят се появява проектът Carne y brasas („Mесo и жарава“) – нов ресторант в Кордоба, който предлага както дегустация на месни продукти, приготвяни пред клиента, така и закупуване в суров вид.

2014 г.

Групата обединява различни марки, посветени на продажбата на дребно и / или на ресторантьорските услуги: Raza Nostra (месарски магазин), Hamburguesa Nostra (ресторантьорство и продажба в сурово състояние), Vaca Nostra, Raza Nostra, Carne y brasas (ресторант / магазин). Продължава да прави нововъведения в обслужването на клиентите, подновяват се магазини, обогатяват се по все по – иновативен начин вкусовете на продуктите и се въвеждат нови кулинарни концепции, като най-новия стартиран проект – Sota Caballo Rey.

2015 г.

Откриват се нови ресторанти на емблематични и оживени улици в Мадрид, Малага и Барселона.

2016 г.

Нова година на консолидация и растеж. С повече от 41 заведения и присъствие в Аликанте, Барселона, Кордоба, Мадрид, Малага, Севиля и Лисабон, компанията открива през март едно ново заведение Sota Caballo Rey на булевард „Кастеяна“ в Мадрид, като обединява на едно място марките ресторанти Vaca Nostra , Hamburguesa Nostra и Sota Caballo Rey и предлага широка и разнообразна кулинарна оферта за всички клиенти.

Галерия

Гурме храна и приятна обстановка